කාර් එකක් පස්සේත් දිව්වා

ආදරය කරනකොට ගෙවල් වලින් බක්ට් දාන එක normal දෙයක්.මොන බකට් එක දෑම්මත් මම නම් වෑඩේ කරගන්නවා.අපිට හෑම දේම අපේ අම්මලා තාත්තලාට කියන්ඩ බෑහෑනේ.අන්න එවගේ දේවල් කියන්ඩයි , හෑමදාම ලගින් ඉදලා අපි කරන වෑඩවලට sup 1 k දේන්ඩයි ජිවිතය සාර්තක කරගන්ඩයි මට කෙල්ලෙක් ඔනේ වෙලා හිටියේ.
මට මගේ කේල්ලගේ අම්මාගේන් කේස් වෑටුනට  පස්සේත්  මම වෑඩේ අත ඈරියේ නෑ.මම දිගටම වෑඩේ කරගෙන ගියා.ඔන්න ඉතින් මම දවසක් මගේ හොදම බොක්ක එක්ක මගේ කෙල්ලගේ ගේදර ගාවට ගියා එයාව බලන්ඩ කියලා.එයගේ මල්ලි එදවස්වල school යනවා.ඒ මල්ලිව එක්කර ගේන එන්ඩ එයාගේ අම්මයි තාත්තයි කාර් එකේ යනවා එයාගේ school එක ලගට.....අපිටත් සේට් උනේ ඒ වෙලවමයි.ඔන්න ඉතින් අපි දේන්නා ඔය පාරට වෙලා හිටගෙන ඉන්නකොට මගේ නෑන්ද්ම්මා හා ඈයගේ දයාබර ස්වාමියා සමග අර පොඩි එකාව (මගේ මස්සිනා) එක්ක එන්න යනවා.ඔක දෑකපු අපි දේන්න ඒ වෙලාවේ නම් hide උනා.ඔන්න ඉතින් අපිට දෑනුනේ මාර සතුටක්.මොකද කියනවානම් මගේ නෑන්දම්මා ගෙදර නෑති නීසා.ඊට පස්සේ අපි දෙන්නා එකේ එයාගේ ගෙදරට යන පාර ගාවටම ගියා.මේන්න එතකොටම අර ගියපු ඩබල එනවා.එගොල්ලො යනකොට hide උනා.එත් මගේ යාලුවා අර කාර්ර එක පස්සේ දුවන්ඩ ගත්තනේ.මටත් එන්ඩ කියාගේන උ දුවනවා.මාත් ඉතින් වෙන කරන්ඩ දේයක් නෑති නිසා මාත් දිවුව්වා අනේමන්දා අපිත් කේලින පිස්සු.අපි ඔය කාර් එක පස්සේ දුවගෙන එයාලගේ ගෙදර ගාවටම ගියා.ඔන්න දෑන් කාර් එක නෑවත්තුවා.නෑන්දම්මත් බෑහල ඈවිත් මගේන් අහපි කාටඩ උබ මගුල බලන්නේ කියලා. මාත් එක්ක ඉන්න එකාගේ කට පොඩ්ඩක් විතර අවුල් , මුත් එක පාරටම කියපි අපි මගුල බලන්නේ උබේ අ..... ඈයි ගහන්ඩඩ අපි දේන්නට...අපි දේන්නගේ වෙලාවට උ කියපු එක කාටවත් අහුනේ නෑ.අහුනනම් එහෙම ගෙදර එන්ඩ වෙන්නේ රෙදි නතුව තමයි ඔන්න එදාත් බොරු කොටියක් විතර කියල shap උනා.හෑම ටොෆියක්ම සේට් වේන්නේ අපිටමනේ....................................

0 ප්‍රතිචාර:

Post a Comment